Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Το παλιό το σεντονάκι...

Λοιπόοοοοον...
είχα που λέτε κάτι παλιές καρέκλες της κουζίνας. Οι 2 από τις 6 είχαν μείνει από το καλοκαίρι έξω (χαζομάρα μου μεγάλη) με αποτέλεσμα, αρχικά να τις κατακάψει ο ήλιος και στη συνέχεια, να τις αποτελειώσει η βροχή και η υγρασία. Τις αφήσαμε λοιπόν έξω, να τις σπάσουμε κάποια στιγμή για να τις κάψουμε στο τζάκι. Πως μου την σβουράει όμως πριν λίγες μέρες και λεω "όχι"!! Αμαρτία είναι. Θα παλέψω να τις σώσω. Αλλά ήθελα να μου ταιριάξουν και με το υπόλοιπο σπίτι (το οποίο το μετατρέπω σιγά σιγά σε country...θα τα αλλάξω όλα σας λεω!). Παίρνω γυαλόχαρτα κι αρχίζω. Δυο ώρες η κάθε καρέκλα. Χαλάλι. Μετά καθάρισμα και πέρασμα το πρώτο χέρι με χρώμα. Δεύτερο χέρι. Και τέλος, πήρα ένα παλιό αλλά αγαπημένο μου σεντόνι πράσινο, στο χρώμα της μέντας (στις φωτο δεν φαίνεται καλά) και ντύνω τα μαξιλάρια από τις καρέκλες αλλά και το τραπεζάκι. Έντυσα επίσης και αυτό που βλέπεται πάνω στο τραπεζάκι. Ορίστε λοιπόν το αποτέλεσμα!! Της γατούλας μου της Χιονάτης πάντως, της άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!!









18 σχόλια:

  1. πολύ ωραίες...και εγώ θέλω ένα σπίτι country chic!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Andria!!
      Country chic=YΠΕΡΟΧΟ. To λατρεύω και το σπίτι μου είναι φτιαγμένο για τέτοιο στυλ, από πλευράς χρωμάτων στα ξύλα, τους τοίχους κλπ. Θα κάνω οτι περνάει από το χέρι μου και θα δούμε τι θα καταφέρω...

      Διαγραφή
  2. κοριτσι ολο το συνολο δουλειας εγινε τελοια..καλα και το σεντονακι..εδεσε υπεροχα..καλο βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία μου!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!
      Καλό βράδυ και πολλά φιλιά κι από μένα :-)

      Διαγραφή
  3. γατοτρελάθηκα!!τι όμορφη γατούλα είναι αυτή;;;τι καλά που γνωρίζω συνέχεια κορίτσια που αγαπάνε τα ζωάκια!!!οι γάτες είναι η μεγάλη μου αδυναμία!!πολύ ωραία και αυτά που έφτιαξες!!πολλά γατοφιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια αγαπάμε τα ζώα και λατρεύουμε την Χιονάτη μας!!!! Είναι μαζι μας 1,5 χρόνο και μας έχει τρελάνει εντελώς!!!! Είναι θεα πραγματικά!!!!

      Πολλά γατοφιλιά κι από μας και σ' ευχαριστούμε πολύ maya!!!!
      Υπόσχομαι γατορεπορτάζ κάποια στιγμή :-)

      Διαγραφή
  4. όταν το κάνεις πέρνα σε παρακαλώ πολύ απο το σπιτάκι μου αν μπορείς να με ενημερώσεις!!αυτό τα γατορεπορτάζ δεν θέλω να το χάσω με τίποτα!!!θα έχω το νου μου αλλά στο γράφω για να είμαι πιο σίγουρη!!!καλό ξημέρωμα!!!μιάου!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα Βάγια μου!!! καλά έκανες και δεν τις έκανες καυσόξυλα τις καρέκλες!!!! τώρα δείχνουν πανέμορφες!!! η δε γατούλα σου δεν παίζεται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βαλάντη μου, καλώς βρεθήκαμε!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και για τις καρέκλες και για την γατούλα!!

      Βροχερούς χαιρετισμούς,
      Βάγια

      Διαγραφή
  6. Γεια σου και από εμένα!! Τι υπέροχες καρέκλες έιναι αυτές!!! Άσε που χτύπησες ευαίσθητη χορδή!!! Τις έχω στο πρόγραμμα γιατί δε βρίσκω τίποτα σε έτοιμες που να ταιριάζει στην κουζίνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Καλώς ήρθες!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!
      Βάλε μπρος την μεταμόρφωση στις καρέκλες σου!!
      Καλή επιτυχία!!

      Διαγραφή
  7. Τους εδωσες καινουργια ζωη και εφτιαξες μια υπεροχη γωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά μιλάμε οτι έφαγες γερό πακέτο!
    Καμία σχέση το "πριν" με το "μετά"!!!
    Εξαιρετική δουλειά, δροσερή γωνιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, καμία σχέση το πριν με το μετά...
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Χαρά μου!!

      Διαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα !!!
    Τέλειο το μικρό σου σαλονάκι... Τι να πω για τις καρέκλες καταπληκτικές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή